benimde prensesimin kilosu 1800 prensimin kilosu 1850 olmuş 31+2 de💜💜 bu aralar felaket mide yanması yaşıyorum. doktorum rennie şurup ve çiğneme tableti verdi ama hiç bir işe yaramıyor. progestan fitil kullanıyorum ondan dolayı mide kapakçığı da gevşiyor diyor. aranızda bu speundan kurtulam var mı? bir de göbeğim benim yukarı doğru büyüdü hep yani yanlarda ve arkadan bir şey yok mideme doğru büyüyo ondan mı acaba? çok kötüyüm:(