Geçen sene devlette doğum yaptım çok memnun kaldım tekrar hamileyim bunu da devlette yapicam şans işi ebe ve doktorunuz iyi olursa doğumunuz da güzel geçiyor 😇 Benim ebem çok iyiydi çok ilgilendiler sohbet muhabbet makyajımı bile tazelicekti sıcaktan aktığı için hemen doğurmasaydım tabi😅