Zmraemr Elzel17 ben sadece dostinex kullanmıştım doktorun söylediği şekilde duzenli kullanırsanız faydasını görürsünüz
Kubra_salar Elzel17 dostonex diye ilaç kullanman lazım yoksa hamile kalamazsın ilaçla değerlerin takip edilmesi gerekiyor eminim faydasını görürsünüz düzenli kullanımda
Elzel17 Kızlar bende dostınex kullanıyorum haftada ıkı kere 1-4 günler ınsallah iner de ben de hamıle kalırım dualarınızı esırgemeyın çok ihtiyacım var 🙏🏻❤️
Yisin Elzel17 merhaba ben de hamile kalmaya çalışıyorum ve bu ilacı kullanıyorum size neler dedi doktorunuz
Yisin Pamugum02 merhaba bende de emty sella var proloktinim en fazla 60 çıktı ama son gittiğim doktor dostinex engelli Bebek yapar bırakmam gerek dedi doktorunuz böyle bir şey dedi mi lütfen görün 😔
Pamugum02 Yisin ben ilk cocuguma hamile kalinca ilaci birakmistim , smdiki hamileligmde zateb kullanmiyordum. Ama doktorun hamile kaldgnda zaten ilaci biraktricak bana doktorum ole yapmisti