Erbe Rmysa0308 sezeryan oldum hastanede birgün geldi bitti sonrası akıntı şeklinde kahve sarımsı biseydi ama çok çok aşırı değil
Dilaraortacc1 Sezaryen tam 1 ay oluyor yarın 1 haftadır sadece peçeteye silince akıntı gibi geliyor yogun kanamam 3 gün sürdü sonra günde 2 ped değiştirdim