S1903 Teslimenursevil cok cok normal. İlk gebeliğimde sadece göğüslerim agrıyordu. Suan 2. Gebeliğim 18. Haftamdayım ve kasık agrılarım geçmedi. Doktorum böyle devam edecek belli ki dedi.. eğilip kalkarken bile kasıklarımda genital bölgemde baskı ve agrı hissediyorum. İlkinde hiç yoktu😵💫
Aselsmoms Teslimenursevil bebek yerleştiği için normal canım ama ağır kaldırmamaya ani hareket yapmamaya dikkat et
queenmerve Teslimenursevil Bende 4 haftalığım bende aynı durumdayım kendimize biraz dikkat etmemiz gerekiyor artık :)
Esraayy Bende 4 haftalıkken oluyodu kontrollerini aksatma bazı ağrılar normalken bazıları düşük riskinden olabiliyormuş bol bol dinlen ağır kaldırma hareketlerini birazcık kısıtlayabilirsen rahat edersin
Teslimenursevil Sureyya1 hala ağrım az az var benim ağrım şöyle ayaklarımı karnımı sıcak tutunca ağrı hafifliyo ama soğuduğu zaman ağrı şiddetleşyo ve lekelenmelerimde var
myangelson Teslimenursevil normal o zamanlar bende de çok oluyordu. Sadece doktorum çok şiddeti artarsa veya lekelenme olursa acile git demişti onun dışında kaşık ağrısı beklenen birşey
myangelson Teslimenursevil bı git bakalım yukarıda okudum lekelenmelerim var demişsin düşük önleyici iğne hap vs verebilir doktora gidene kadar uzan dinlen
Baharshin Teslimenursevil evet göğüslerde de hassasiyet olmuştu bende regl hissi vardı bire bir doktora sorduğumda çok normal ama kan gelmesi durumunda iletişime geçelim ne olur ne olmaz demişti sen doktoruna sor aksatma en iyi o bilir
Teslimenursevil myangelson kanamam çoğaldı dedim düşüyo demek ki dedi karnımdan baktı keseyi göremedi hala rahim duvarın ince dedi öyle nasip değilmiş
myangelson Teslimenursevil hayırlısı boyleymis canım üzülme. Adet gecikmesi ile mi ogrenmistin erken mi öğrendin 😕 çünkü erken öğrenilince ya da adet gecikmesi 3-4 gün olunca hamile olsan da kanama başlayınca gecikti sanılıyor ama halbuki düşük olabiliyormuş öyle duymuştum. Rabbim hakkinda hayırlısını kolaylıkla versin 🤲🏻 daha yaslarimiz genç resimden de gördüğüm kadariyla olur Allah’ın izniyle🙏🏻
Sinemekee Teslimenursevil banada baktı canım göremedi alttan bakucam dedi öyle baktı kanaman hala devam ediyo mu
Zeynepdemirrr Teslimenursevil benimde ilk haftalarda oluyordu canım şuan 17 haftalığa girdim çok nadir oluyor o da ara ara yani git gide azalıyor ağrıların