Bugün gittim ellerimde ayaklarımda 6-7 tane siğil vardı daha da sıçramasından korktum başka yerlere. 38 haftalık hamileyim gebelikten sonra yakma işlemi olur dendi şimdilik bir kesici alet ile içlerini tek tek oyup temizleyip batikon sürüp bantladı bugün böyle kalsın yarından itibaren sadece suyla yıkayıp bi kaç verdiğim kremleri kullanın dedi doktor