Women_nur_ Hanımlar ben artık karar verdim. Hem spiral taktircam aynı zamanda da yasmin dogum kontrol hapi kullancam Çünkü tek yöntemin yeterli olduğunu düşünmüyorum. böyle yöntem seçip memnun kalan var mı aranızda hiç ??? Yorumlarinizi bekliyorum
3MelekAnnesiiii Women_nur_ ben hic dusunmedim yaptirmadim ama komsum spiral taktirmisti ve hap kullaniodu hamile kalmisti. Siz hic cocuk istemiosunuz galiba bundan sonra? Eger oyleyse baglatmanizi tavsiye ederim kuzenim baglatti gayet memnunum dio
Gamzecetin Women_nur_ iki yönteme aynı anda başlamanızı tavsiye etmem bunun yerine hem siz hem eşiniz korunsun bence
Women_nur_ 3MelekAnnesiiii evet düşünmüyorum. Ama belki ileri de düşünürsem dönüşü olan bi yöntem olması lazım. O yüzden böyle yapmaya karar verdim. Siz ne yöntem kullaniyodunuz acaba ?
3MelekAnnesiiii Women_nur_ ben sadece yasmine hap kullaniodum spiral hic dusunmedim. Ama ben 5 sene boyunca hao kullandim ve cocuk olmasi icin 2 sene ugrastim yumurtaliklar zayiflamisti. Hormonal spiral daha mantikli bence
Women_nur_ Gamzecetin sorun da orada zaten eşimi ikna edemiyorum. O yüzden çift yöntem seçmek zorunda kaldım . İkna edebilsem tek yöntem yada hiç bi yöntem kullanmicam. Sizce nasıl ikna ederim ki
Gamzecetin Women_nur_ bence hap kullanma vücuda çok zararı var eşinle açıkca konuş sen korunmazsam ben iki yöntem deniycem ama illaki zararı olacak falan de
Women_nur_ Gamzecetin yarın kadın doğum doktoruna gitcez ben bahaneler şimdi den sıraladım. 1 ay öncesinde maantar tedavisi gördüm ben zaten. Onu bahane etcem. Ve hap ve ignenin bana yaramadığını soylucem. Doktor da cahil değil ya oda bana katılıp eşime sen korun dicek. Bişey sorucam çevreniz de mantar olup tekrarlayan var mıydı.