Meraba arkadaşlar bu ay cocuk tedavisi icin klomen kullanmıştım adetime de az kaldı ve acayip stresliyim acaba hamile kalabildim mi acaba cok istiyorum anne olmak bi hamilelik gecirdim 30 haftalıkken kalbi durdu ara da yogun beyaz leke geliypr hamilelik belirtisi mi acaba kabızlık da vsr hafif kaşık agrısı da var acaba hamile miyim yarın mevlid kandili dualarınızı bekliyorum