tazemommyy28 canım öncelikle başın sağ olsun geçmiş olsun. Aynı durumu bende Haziran ayında yaşadım bebeğime anensefali teşhisi konuldu ve ben 26 haftalık normal doğum yaptım. Çocuğumu kucağımda son çırpınışını gördüm ama vefat etti cennet kuşu oldu yavrum. Senin şuan gebelik için erken yani netice de büyük haftada düşük yapmışsın üstelik kürtaj. Biraz daha beklemelisin en azından rahim duvarın kalınlaşsın. Şimdi tekrar hamile kalırsan düşük tehliken olabilir rahim duvarı ince diye. Bizde de kan uyuşmazlığı vardı doğumdan hemen sonra iğneyi vurdular. 4,5 adet gördüm halen gebe kalamadım korunmasının halde. Daha rahmim anca toparlanmış kalınlaşmış yani gebeliğe anca anca hazırmış vücudum. Sende hem bedenen hem ruhen kendini toparla sonra rabbim nasip eder inşallah 🙏