Arkadaşlar öğlen bir saat bile uzansam ayağa kalktığımda midem çok kötü oluyor, sanki şişmiş halde yediğim ağzıma gelecek gibi oluyorum, hatta aç karına uyumuş olsam da aynı şekilde, nasıl önlem alabilirim yardımcı olurmusunuz? 12 ci haftadayım artık, ama bitmedi kahr olası mide bulantısı