Kızlar bu 2 gündür bebeğim sağ tarafta semsert oluyor dokununca da ağrım oluyor öyle garip bir şey 38+5 oldum sizce bununla birlikte yakında doğum başlar mi ilk hamileliğim hiç tecrübem yok bilen birileri söyleye bilir mi bide bu sıralar akıntım afedersiniz fazlalaştı da ondan mı aceba 🥺