Hanımlar iki üç gündür sol göğsüm ıslak akıntı şeklinde sıvı birakiyor süt desem değil şeffaf ama yapışkan bir sıvı bazen hafif kanlı oluyor bu normal mi ? Zaman zaman sızlıyor . Bazen sagda da oluyor ama cok degil. Bugün sol göğsüm iyice aktı. Başına gelen var mı?