HandeKangur Merhaba anneler bugün doktorum plesenta da biraz kireçlenmelerin başladığını söyledi önemli değil dedi ama ben endişelendim bu durumu yaşayan varmı 31+2 bugün
Erbe HandeKangur benim ilk bebeğimde vardı doktorum kesinlikle normal dogurtmam dedi bebginriske atmam dedi tam 38 haftada dogurdum sezeryanla