33+0 hamileliğim. Doktor geçen hafta amniyon sıvısının azaldığını söyledi ve sınırdaymış. Telrar muayeneye çağırıp, tekrar bir azalma durumunda hemen sezeryana alacağını söyledi. Birkaç zamandır özellikle bakıyorum çamaşır ıslatacak kadar ıslaklığım var ve hafif sarımsı bi akıntım var. Normal akıntım gibi değil. Bu amniyon sıvısı olabilir mi? Amnisure fetal membran yırtık testi istedi benden de. Alıp yapan var mı? Ücreti de çok pahalı 🤧