Merhaba kızlar biz 30+2 olduk.
Benim bebek çok hareket edenlerden değildi zaten ama 2 gün önce baya hareketliydi ve sert hissediyordum ama 2 gündür daha hafif ve az hissediyorum. Pazartesi kontrolum vardı ve o günde pek hissetmemiştim herşey yolundaydı.
Hiç hissetmiyorum değil, azaldı ve daha hafif.
Doktoruma demiştim bazen hareketli bazen tık yok diye normal demişti. Aynı durumda olan var mi? Tekrar düzeldimi yoksa böyle devam edecek mi büyüdüğü için