Kızlar 10.haftamdayım eşimle kan uyuşmazliğımız vardi ama testlerde negatif çıkmıştı yani uyum sağlamış demisti doktorumuz ama kahverengi lekelenmem var iki gündür hemen vurulman lazım dedi, başına gelen var mı? Doğumdan sonra yada 28.haftalarda vurulması gerekmiyor mu?