Simgeoncuozer Cansueliz 20. Haftamda basladim yaptirmaya canim cünkü acil agrim oldugu bi aksam acile gittim alttan muayne yapti ve hazirliksiz yakalandim. Simdiden alistirmak en guzeli son zamana birakmak bence biraz riskli her zaman temiz olmakta fayda var 😑😑
Selisiiim 36+5 im 38de yaptırmayı düşünüyorum bende hani ondan sonra sezaryenden olsa normalde olsa tam zamanı bence
REYHANdnmz Bişeyi merak ediyorum. Son aylarda 2 hafta da bir kontrole gidilecek iki hafta da alınma uzunluğuna geliyor mu ki .
Devran Ben doğuma 1 gün kala bana ağdaya geleni biliyorum kuaförüm 6 aydır evliyim dükkanımı devir ettim 😊 çok güzel bi duyguydu ben yaptıkça annenin canı acıdıkca bebiş hareket ediyodu ordan oraya toplanıp karnı taş gibi oluyodu kendimi tuhaf hissediyorum şimdi ben 12+3 üm 😂 benimde oğluşum böyle olucakmı diye merak içerisindeyim 😂