Perşembeye yatisim var kızlar önce suni sancı deniycek doktorum yanlız ne acilmam var nede sancim suni sanciylada acilma olmazsa malum sonu belli sezeryan. Rabbim hangisi hayirlisiysa onu nasip etsin.. Suni sancidanda çok korkuyorum aslinda ınş hepimiz sağlıcakla alirz kucagimiza.Dua istiyorum sizden allah hepimizi bi sancida kurtarsın. Oglusum geliyor ınş😊 perşembe 40+1 iz