Kizlar merhaba şuanda 31 aylık oğlum var başından beri çok isteksiz yemek yemeye karşı vitamin eksikliği ya da kansızlığı yok tatlı makarna patates tarzı şeyleri seviyor kakaolu süt içiyor mesela sade içmiyor eğer telefon TV olursa herşeyi yiyor ama hiç doğru bir alışkanlık edinmeyecegini bildiğim için izin vermiyorum kendi kendine yemek istemiyor bir türlü benim gibi yaşayan var mı bu durumu sizler nasıl astiniz