Halime90 Anonim11 hiç bir zararı yok ☺️ Sadece geç saatte yemeyin . Mide için kötü oluyor . İki hamileliğimde d ecanım istedıkce yedim .☺️ En sevdiğim 🫶😅
Eldgrn Anonim11 yiyorum yeşilliğine dikkat ediyorum sadece porsiyon olarak alıyorum yıkıyorum öyle yiyorum
Pnrtrz Anonim11 hemde deli gibi yedim 😁 hamılelıgımın ilk dönemlerınde canım acaıp cekıyordu her dısarı cıktıgımzda cıgkoftecıdeydım normalde okadar cok yemezdım ama hamıleyken canım cok cektı doyasıya yedım valla 😋