Canım benimde plesanta aşağıda ölçüm yaptılar 28mm çıktı bir günhasyanrde kaldım düşük önleyici iğne yaptılar gönderdiler 11 ekimde perinatolojiye randevu aldım . Plesanta aşağıda olduğu için hareket ettikçe ufak ufak lekelenme yaşıyorum . Senin ölçümün kaçtı ve kaçıncı haftadasın . Ben 20+3’te ilk kanamayı yaşadım şuan 22+3’üm