39+0 haftalığım 12 ekimde tam 40 hafta oluyorum. Son iki gündür aynı saatlerde 45 dk-1 saat sancı yalancı sancı çekiyorum. Bebiş dışardan bakıldığında benimde bi anda hissettiğim aşağıya geçen hafta indi. Ama bana sadece 36. Haftada çatı muayenesi yapıldı. Şuan için sadece haftada bir ntsye bakılıyor. Ona da gündüz gittiğim için sancım çıkmıyor çünkü yalancı sancılarımda hep akşam saatlerinde oluyor. Siz neler yaşadınız? Endişleniyorum bi anda çatı muayenesi yapmadan sezeryana alır son dk diye