Yamur47 Kızlar şuan 16+3 üm bu zamanlarda bebişlerimizin kaç gram olması lazım Sizlerinki ne durumda?
Papatya1997 Aksakal1907 30. Haftada kaçtı gr mınız ben 30 da gıtmıstım 1400 dı doktorum haftasıyla uyumlu ama neden önden gıtmesın demıstı bıraz moralımı bozmuştu . Haftaya 33.4 ken gıdecegım bakalım kaç olmuş olacak
Debayami Yamur47 benim kızım 16.haftada 350 400 gr yakindi. Şuan 26 haftayız En son gittiğimde 650 gr di yaklaşık 2 hafta önceydi kontrolüm cnm.
Emine19 tombul0bebek bana da öyle dedi ve ileriden gidiyor dedi. Şekere baktılar çıkmadı insulin direncin olabilir dedi
Mucizemi_beklerkennnn tombul0bebek bn 32 de gttigmde 1700gr dedi doktor 30 hftalik kdar ckti malesef. Sizinki iyi msallah neler yedinz pylasir misinz
ecemsuuuuu Yamur47 bnm ki 16+5 falandı gittigimde 220 gramdi sonra 21+5 de gittim en son 574 Gr dı şuan 24 olucaz bu gece iyimi bilmiyorm 🤷🏼♀️☺️
Elmir-2525 ecemsuuuuu sizinle aynıyız cinsiyet kız mı erkek mi. Aynı zamanda doktora gitmişız bende 21.5 gittiğimde 500 gram dı. Ikı hafta sonra gideceğim
Irem34_52 Yamur47 ayniyiz tam olarak dun gittim 200 gram civariydi 180 flandi sanirim heycandan unuttum 😅 sizn nekdr
Deniz97 Ebruli91 seninki benimki kilosunu geçer ama canım maşşallah seninkinde son haftalar cok kilo alıyorlar 🧿