Ben kan sulandırıcı falan kullanmıyorum ama hamileliğimin nerdeyse başından beri kanama alanım var progestan 3 -4 olmasına rağmen bitmedi.Dinlen yat sürekli maalesef yatmadan geçmiyormuş yada Allah korusun kötüsünü engellemek için yatıcaz inşallah Allah bize bağışlar evlatlarımızı çok geçmiş olsun 🙏