Melisa27 21 agstosta evlendim ve çocuk düşünüyoruz 🖤 3 ekim gibi doktora gittim akıntım için ve gebelik istedigimide söyledim ve alttan muaynede çok güzel yumurtlamışsın dedi ve takviye olarak 3 adet fitil ve mixfolic verdi sizce gebe kalma şansım yüksek mi
323832 Melisa27 2 gune 1 iliski yasayabilirsin doktor da sorun gormemis zaten sağlıkla kalirsın bana da dedi hemen kalırsın bi saglik sorunun yok dedi 2.ay hamileydim allah hayırlısı ile nasip etsin
SultaD5 Tıbbi açıdan yüksek doktor söylemiştir gün aşrı ilişki yaşa bol bol dua et, rabbim sağlıkla hayırlısıyla Sağlıklı şekilde hamile kalmayı nasip etsin eylesin 🧿