Bebeğim döner mi :(( belirli haraketleri yapıyorum , Moksa çubuğuna başladık bugün doktorumuz önerisiyle . Ama sanki karnımın ortasına yapışmış kafası oynuyor ama yine aynı yere geliyor . Başı yukarda:(( dönmesi için başka ne yapabilirim hergün merdiven çıkıp inmem söylendi 2 gün spora gidiyorum pilatese haraketsiz biri de değilim tam tersi enerjiğimdir. Ama başka yöntem bilen deneyen var mı . Biraz uzunmuş haftasına göre döndürmemiz lazım dedi doktor meyveyi yasakladı en çok kilo aldıran şey meyveymiş . Yeri azalıyor kilo da alırsa dönemez dedi doktorum . Sare Davutoğlu doktoruma çok güveniyorum . Ama sizden de bir şeyler duymak istiyorum :(