Arkasaşlar öneriyle geldim yaşadığımı yaşayanlar ve yaşayacaklar olanlara yardımcı olmak istedim zira gerçekten çok can yakan bir durum bu.
gebeliğim 26. haftasındayım 23. haftda kabız olmama rağmen biand hemoroid çıktı fazla önemsemedim büyüdükçe büyüdü bugün doktora gittim kremler yazdı fitil yazdı duşa gir duş başlığını sıcak su ayarla üzerine 3 dk akıt suyu yumşasın sonra kurula fitili at kremleri sür 10 dk bekle
içeriye yit içeri dedi bugün 15 gün yap dedi bolca yat yoksa iyice şişcek en en iyi çözüm bu dedi.
Yeni hamileler poponuzu sürekli kontrol edin hemoroid çıktığı anda doktora gidin ve daha çok yeniyken çözümde basit inanın büyüdükçe ağlatcak duruma geliyor.