Mysmrt aynı şeyler canım. Bazı anne adaylarımız da devlette yaptırdım demişte aynı şey değil onların yaptırdıkları :) detayı olmayan kısmi bir işlem hatta yanlış hatırlamıyorsam genetik tanı testi diye geçiyordu. Fakat yurtdışna giden fetal dna testi çok detaylı, cinsiyeti dahi öğrendiğin envai çeşit dnasına bakılan işlem. Benim param çıkışmadığı için yaptırmadım. Zorunluluk mu değil ama hangi test zorunluluk ya da ultrason kontrolleri.. paran olursa yapılması gereken bir işlem bence 🌸