SemihDamlaDalan
[bilinmeyen] prima yenidoğan aldık biz bakalım çevremde çok kullanan var ve herkes çok memnun ☺️
seyydac
[bilinmeyen] instagram da muhendisinoglu diye bir sayfa var. Bebek bezleri, mamalar, pişik kremleri vs içerik incelemesi yapıyor ordan kullanılabilecek bezlere bakabilirsiniz. Ben de prima kullanıyordum hem memnun değildim hem de içeriğinden sebep değiştirdim. Canbebe kullanıyorum memnunum.
mihrimahsultan
[bilinmeyen] sleepy aldim ben insallah onu kullanacagim. prima alacaktim tavsiyeler uzerine ama muhendisoglu sayfasını takip etmeye baslayinca hemen vazgectim
Baharun2
[bilinmeyen] bende goon deniycem nasipse
Clover
[bilinmeyen]
Clover
[bilinmeyen] cabuk ben prima kullandım memnundum cok. ama komili icin de cok iyi seyler duydum. Pisik yapmıyormus. Bir de turk markası oldugu icin daha ucuz olabilir. Ben trde degilim o yuzden prima kullanıyorm ama orda olsaydım komiliyi bir denerdim once