Sellmaseellma ilkanneyim06 bende de 12.haftada söylendi 3 doktorda erkek dedi biri kız olabilir 20.haftada daha net görürüz dedi bakalım doktor kız olabilir diyince eşimin bir bakışı vardı doktora anlatamam 😂😂 ben kendimi erkeğe hazırlandım ne kızı der gibi 😂😂😂
ilkanneyim06 Sellmaseellma benimde eşim hep kız cocuk istiyodu modu düstü ama ne fark eder geri toparladı zaten 😃😃 sağlıkla gelsinler ve hayırlı bir evlat olsunlar insallah💙