Ftm128 Merhaba arkadaşlar 6 haftalık gebeyim aynı zamanda bugun bademciklerim şişmiş kendimi halsiz bitkin hissediyorum aynı zamanda da iştahım tamamen kapalı ne yapabilirim?
Ezgi2727 Ftm128 hamileliğin ilk haftalarında vicks kullanılmıyor doktorunuza sormadan kullanmayın lütfen. Bol bol dinlenin , bol su , vitamin , pekmez tüketin.
ilkanneyim06 Bol bol sebze meyve tabiki 😃 boğazınız içinde limon ılık su tavsiye ederim gün içinde bir iki kere tükettiğinizde 3 gün icinde bitecektir çok soğuk çok sıcak içeceklerden uzak tutup ayaklarınızıda sıcak tuttu mu tamamdır hatta akşam yatarken ayaklarınızın altında vikis sürün naneli naneli yaksın üstünede kalın bir çorap takıp uyuyun missss ♥️♥️