Lohusayken kaş aldıran oldu mu ?
Kocagoz88 niye alinmasin ki
Kocagoz88 alaka?
Kocagoz88 ben kaşlarımı almıyorum ama bıyık almıştım, bir tık daha acımıştı
Kocagoz88 bunu kaşımıza soralım bence 🤣 Allahım soruya hele 🤣
mommytobe_ ben de bilmiyorum merak ettim
Ben aldırdım alınmaz mıymış 😂
Halimik-60 bilmem merak 😂
Kocagoz88 ben aldırdım, saç da kestirdim :)
:))) kaş, bıyık, ağda hepsini yaptım ben yaw :))))))