Esracaa1 Selam hanımlar Nisan da doğum yapacak anneler cinsiyet öğrenmeye başladınız mı kaç haftalıksınız nasıl gidiyor mide bulantısıyla aranız nasıl 🤰✨🎈
2MinnakAnnesii Esracaa1 11+5 de ikili taramada doktor %80 kız ama %80 diyorum dedi.Bakalım ileriki haftalar degisecek mi kız mı gerçekten göreceğiz 😊
Ftmnr_35 15+0 😄 bugün cinsiyetini öğrendik ve oğlan annesi oluyorum 🙏🤰 isim düşünmeye başladık şimdiden 🙏 ayrıca hamd olsun Allah a hiç midem bulanmadı, çok güzel başladık hamileliğe inşallah böyle devam eder🙏🌸
Aysee_t6 15+1 erkek annesi olacağım kısmetse 💙 çok mide yanmam oluyor , gaviscon kullanıyorum ama oda belli bi süre iyi geliyor