Selam kızlar ,19+5 teyim ve yaklaşık 2,5 haftadır hastayım(burun ve geniz akıntısı+öksürük), kan testimde enfeksiyon seviyesi bir tık yüksek çıktığından augmentin 1gr kullanmamı söyledi doktorlarım. Bugün başlıyorum doktorum 7 gün kullan ve merak etme hiçbir zararı yok dedi bebiş için. Sizde daha önce kullandınız mı veya şuan kullanan anneler var mı merak ediyorum. Çoğu anne antibiyotik içmeye çekiniyor fakat b kategorisinde olduğundan augmentinin hçbir zararı yok endişe etmeyin denildi ve ben de doktoruma güvendiğimden kullanmaya karar verdim geç kalmadan ve sizlerinde önerilerini merak ediyorum.