Merhaba 20 gün Önce sezeryan ile doğum yaptım bebeğimin sancısı ve gazı çok oluyo kırmızı oluyo kulaklarını tutuyor sürekli ve kakası koyu yeşil oluyor sizden ricam bunun için bir öneriniz var mı doktora mı gitmem gerekiyor bir tane sancı ilacı kullanıyoruz ama pek fayda etmiyor doğal yapılacak şeyler varsa öneriye açığım şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻