Melike_1616 Kızlar 16 haftalık hamileyim kasık ve bel ağrım var normalmi benim gibi ağrisi olan varmı hiç geçmiyo.
melegimo Melike_1616 benim 12haftalık 3 4 gündür geçmeyen kasık ağrısı regl ağrısı gibi ağrım var dün doktora sordum normal dedi bebek büyüdüğü için. Bol su önerdi ve dinlen dedi
Sinemtun Melike_1616 benimde belimden kalçama doğru vuruyor ağrı şuan dinleniyorum ama 2-3 gündür geçmedi
Mkds Sinemtun aynen çok ağrıyor çalışıyorum ben eskiden kaç saat ayakta dururdum şimdi mümkün olduğunca oturarak ders anlatıyorum
Sinemtun Mkds Bel ağrısı düşük tehlikesi mi oluşturuyormuş bende de kalça var kaç gündür korktum şimdi
Mkds Sinemtun yok normalde benim iki düşüğüm var ondan dedim yoksa doktor normal dedi bu ağrılara korkma
glsh25 Benimde öyleydi doktor dinlen dedi 14 +3 üz salı günü gittim rahimde kasılma olmuş dedi progestan ve magnezyum verdi bol su iç dinlen dedi inşallah iyi oluru hepimiz sağlıkla alalım kucaklarımıza bebeklerimizi .
Sinemtun Mkds ayy tamam canım benim korktum bende bi an çok geçmiş olsun 💐 Alllah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🙏🥰