Merhaba, yoğun kabızlık vardı bende de. Hatta eşimin memleketindeysek daha da artıyor. İmkanı yok normal şartlarda büyük tuvalete gitmenin. Kışlık kavun var ya eşim ondan dilimleyip getirdi sabahına bir, akşamına bir daha tuvalete çıktım ki 10 günlük çıkmama öyküm var. Kavun çok iyi geldi bana. Ben biraz fazla yemişim tabi.😋 Eşim bütün kavunu dilimlemiş ve ben yedikten sonra işe yaradı. Size de yarar inşallah. 🥰