Bende 39+0 şuan bebek karınıma bakınca aşağıya indi bi kaç gündür de yalancı sancı çekiyorum ve ara ara miğdem bulanıyomuş gibi oluyorum bunlar doğum belirtisi mi ? Bende normal doğum istiyorum ama ntslere gündüz girdiğim için sancım çıkmıyo benim sancım bu saatlerde oluyo genelde 45 dk -1 saat sürüyo. Çatı muayenesi yapcakmısınız desim şuan için hayır dedi ama sizi son haftalarınızda bi daha çatı muayenesi yaptı mı? Yani ypksa sizde öyle bekliyomusunuz:/