Dogagumus Kızlar merhaba doğumuma 18 gün kaldı hastane için sadece kapı süslemesi ve isimli çikolata yaptırmak istiyorum çikolata yaptırıp memnun kaldığınız sayfalar varmı yardımcı olursanız çok sevinirim 🙂
Rumuz123456 Dogagumus ben henüz yaptırmadım ama burda herkes çikolata deposunu önermişti ben de ordan yaptırıcam sanırım zamanı geldiğinde