Aydanur01 Kızlar bebeğin suyu az ise ve ciğer geliştirici iğne yapılmışsa , ama düzenli sıvı alındığında suyun çoğaldığı görülmüş ise normal doğum olmaz mı? Hangi durumlarda normal doğum olmaz?
SutlacimiYedimmiBen Aydanur01 benim bildiğim bebek tersse plesanta asagida rahim agzini kapatmissa annenin catisi cok darsa normal dogum yapilmaz
Eboz Aydanur01 çatın dar bebek yukarıda ise olmaz geri kalan durumlar da normal dogum yaptırıyorlar eger doktorun normal dogum destekliyorsa daha çok yardımcı olur
Aydanur01 Eboz Doktor salı günü su hiç kalmamış dedi . Çarşamba gittim aklım hep sende bebeği alalım diye düşünüyorum dedi sonra suyuna bkatı fazlalaşmış dedi. Bu gün biraz daha çoğalmış bu şekilde sıvı alımına dikkat et dedi . Bu gün söylemedi alalım diye ama. Alalım demesini ben sezeyan olarak anladım ? Yanlış mı anldım acaba?
Eboz Aydanur01 kaç haftalıksın havuç suyu iç dikkat et benim içtiğim suyu bence kimse içmemiştir yani su içmekten halim kalmamıştı banada azalmış demişti 38 haftalıgım bende