B-P-R nur0312 hem Sorulara Geçiyorum Ozamn 😂😂😂 ben geçen salı hastaneye gittim Kese göründü Ama Bebek şuan yok Haftaya Bakalm Normal Dedi Şuan 6+6 Cuma Günü Gidicem Sen Gördunmu bebeğini 🙄
BusraOzhan B-P-R Evet bebeğimi bende görmemiştim sadece keseyi gördüm ama kalp atışlarını dinlemiştim. Şuan 8+1deyim :) Merak etme bir dahaki kontrolünde inşallah duyarsın kalp atışlarını :)
Samsunn55 6. Haftaya bugün girenlerdenim bende 🙈 hafif kan lekesiyle güne başladım inşallah sağlıkla ilerler herşey dua edin bana kızlar 🙏
Umaybilge Selamlar 🤰🏻 Cumartesi kalp atışını duymaya gideceğiz çok korkuyorum 😱 aynı endişeleri yaşayan oldu mu
nur0312 Umaybilge evet ben duymadim gecen gebeligimde ve 7 bucuk haftalikken kurtaj oldum ama korkma rabbm hayirlisini versinnn
Okyanusburc nur0312 daha ben 20 gidicem kalp atışını o zamana kadar duymuş olurum yeni gittim kontrole 15 gün sonra gel dedi sık sık ultrasonda iyi degil çocuğuna