Denizz7 Haftamdayım ilk gebeliğim doğum belirtileriniz nasıldı yazabilir misiniz? İştahsızlık ve mide bulantısı yaşayan olmuş muydu bu zamanlarda?
Teslimeesma Denizz7 bende 36+2 haftalığım bekliyim surda 😁 geceleri çok miğde bulantım oluyor assagiya baskı yapıyor arada iğne batması oluyor ve kasılmalar oluyor yalancı sancı galiba bunlar 🙄
Nurcanyks Denizz7 Ayn bende olmuştu mide bulantısı ishal belirtileri olmuştu 1hafta sonrada nişanım geldi ertesi gün doğurdum😊
Teslimeesma @f"Nurcanyks"#p24496674 bende miğde bulantısı çok oluyor ve devamlı büyük tuvaletim geliyor ama rahat bir şekilde yapıyorum assagiya baskı oluyor keşke benimde 1 hafta sonra doğumum olsa😁😁