HamiEsmaAydn Kızlar 18+5 olduk ve hala göstermiyo oğlum 16haftalıkken kendini göstermişti taa şimdi 24ocagı beklicez varmı bizim gibi anniişler 😍😍
serifebzk FatmaNurKaya HamiEsmaAydn Kizlar ultrasona girmeden önce visne suyuyla cikolata yiyin bana doktorum dedi ve persembe gunu gitcem bende denicem insallah gosterir 16 haftalik oluyoruz 💕
Busrabnrby HamiEsmaAydn ah canm bende 18 +3 um hala net olarak goremedi doktor ters bebegim ve sadece kiza bebziyo dedi ama belli degil dedi cok merak ediyorum walla bende 19 haftamda ozele gitcem 22 mdede ayrintili ultrasyona gircem insallah ogrenirim ya cok merk ediyorum
Sulegorkemakyol HamiEsmaAydn 17inci hafta bitirmek uzeriyim bizde ogrenemedik gostermiyor kendileri cok edepli bebeklerimiz olucak kizlar 😂😂😂😂😂 ben de birazdan gidicem kontrole bakalim gostericekmi
dilek1 serifebzk bunu bende denim o zaman 🙈 2 hafta sonra gidicez doktora o zaman 16 haftalık oluyoruz inşallah cinsiyetini öğreniriz 🙏🏻😍
Deletedmom404 Ben de bugün girdim ultrasona 16+4 haftalığız ama bacakları kapalı olduğu için göremedi doktorum
MerveAmine Biz de 19. Hafta dayiz bir ay önce ki kontrol de bebek secde halinde göremiyorm cinsiyet dedi bir hafta sonra tekrar gittim yine aynı şekilde duruyor du hala öğrenemedik 😒
Bayoloji Ben 36 haftanin icindeyim ve en son kizim 16 haftalikken yuzunu gosterdi hep elleri yuzunde🤣
serifebzk FatmaNurKaya Yaa masallah Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin insallah 💕💕 Bizde yarin ogrencez insallah gosterir 😇