Salihaergun Güzel Anneler dikiş olduğu yer taş gibi sanki kütle var öyle bir sertlik normal mi sizinde mi öyleydi yeni farkettim 😕
MerveZMC Merhabalar bende hiç öyle bir durum olmadı sezeryan sonrası 1 hafta pansuman yaptım evde siz yapıyor musunuz
MerveZMC Salihaergun Allah Allah bilemedim inanın bende şişlik falanda olmadı acaba kontrol süresindesiniz ya bidaha gitseniz gözükseniz
Salihaergun Bosyapma 1 hafta oldu bugün tam kızarıklık da duruyor affedersiniz vajinamın üstü filan hep şiş