Karadenizzz61 ben hamileliğimi 5+2de öğrendim,doktor kese görünüyor ama bebek görünmüyor bu çok normal çünkü henüz hamilelik çok yeni, 2 hafta sonra gel kalp atışlarını dinleyelim dedi ve 2 hafta sonra gittiğimde kalp atışlarını duyduk. Şu an çok erken olduğu için bebeği görememesi çok normal bence