reglimin gecikmesinin 3.günü kan testi verdim beta hcg 36 çıkmıştı,doktor 2 gün sonra tekrar gel dedi(48 saatte 2 katina cikmasi gerekiyomus)bugün tekrar kan verdim beta hcg 40 çıktı,çok az yükselme olmus doktor kesin olarak bisey söyleyemiyorum 2 gün sonra tekrar gel dedi,aranızda bu kadar yavaş ilerleyip sağlıklı gebelik geciren varmi?