Ferahkabay Kadriye29 cinsiyeti için çok erken daha 15 haftalık ta anca öğrenirsin hayırlısıyla gelsin inşallah
Nurr550 Aynı benimki gibi galiba sizde 3. Aya yaklaştınız. Benim kesem de yuvarlak, yuvarlaksa kız olacak derler genelde. Hayırlısı