yesillimonn ben tarihini bile hatırlıyorum 17 Mart dahiliye hamilelik şüphesi olabilir diye test yapmıştı 2 çıkmıştı sonuç yok diye umursamamıştım bi hafta sonra sancılarım başladı regl olucam sandım sonra evde bi test iki çizgi ardından 31 Mart ta kan da 400 lerdeydi hcg şuan 32. Haftamızdayız sen bence 1 haft sonra tekrarla testini umut vermiş gibi olmim ama şüphen varsa olabilir