El123 Tugce333 canm sana bısey sorabılırmıyım ılk ultrasonda kese seklın yuvarlakmı fasulye gbımı kız dedıgn ıcın soruyorm benm kızımda kesem fasulyeydı smdı yuvarlak ama daha oğrenmedm
Tugce333 El123 canım yuvarlak değildi ovaladı ben erkek diye tahmin ettim kendimce ama tahminde de bulunduğunda kız demişti dördüncü ayımızda da gittik kesin kız dedi