gamze_09 Merhaba anneleerrr 🌸 21+3 haftalık gebeyim ve kontrolünde olduğum doktor ile sorun yaşadım ve biraz soğudum Doktor değiştirmeyi düşünüyorum ve gebeliğin başı olmadığım için kabul edilmeme konusunda endişe duyuyorum. Problem yaşayan oldu mu bu şekilde öğrenmek istiyorum, bilgilendirirseniz sevinirim
Gizemkly gamze_09 ben 32. Haftamda değiştirdim hiç bişey olmadı mecbur değilsin ki kadın hiç garipsemedi bile
Guzelanne56 gamze_09 ben 26 haftadayken degıstırdım yanı 2 3 gün evvel degıstırdım doktorum sonradan çok ilgisiz olmak başladı sürekli hastası olunca bende hemen değiştirdim sana tavsiyem ıcın rahat degılse anında değiştir ben eski hastaneye gıderken zorla gıdıyordum bu bısı bılmıyor dıye sen sadece gıderken yanında eskı kan tahlılı yaptırdıysan detaylı ultrason vs tüm sonuçlarını götür doktor kayıt altına alıyor
Derya_gumus gamze_09 27+3te dün doktorumu değistirdim bi sorun yasamadim sadece hamilelikle alakali biraz bilgi aliniyor o kadar 1 ay sonra cagirdi beni bu gittigim doktorum
Merve201119 gamze_09 29.cu haftamda doktor değiştirdim bende izmirdeyim sorun yaşamadım umarım sizde yasamazsiniz
gamze_09 Ferahkabay ben Aydın’da yaşıyorum, başlarda memnundum ama 75kg ile gebe kaldım 17.haftada 77 olunca çok garipsedi doktorum ve diyabet adayı da olabilirsin dedi, biraz da korkuttu açıkçası. Kan şekeri takibine başladım 😐
gamze_09 Gizemkly çok teşekkür ederim, çevremde belki kabul edilmeyebilir diye duydum, en azından bunu deneyimleyen oldu mu diye merak ettim, umarım benim için de çok sıkıntı olmaz, teşekkür ederiim ☺️
Guzelanne56 gamze_09 Allah Allah neyını garıpsıyor gayet normal 2 kg artış olmuş olması gerek bu zaten dıyetısyene falan gitme vakit ve para tuzağı 17 haftada 2 kg çok normal ben 19 haftamda 9 kilo aldım fazla aldım suan 26 haftalık hamıleyım 62 kılo ıle hamıle kaldım 80 oldum 18 kilo almışım 2 kg çok çok normal
ardaada gamze_09 o neymiş öyle. Ben 17 deyken 4,5 kilo almıştım doktorumdan herhangi bir söz duymadım. 2 kilo aldın diye o tavır nedir çok normal
gamze_09 Guzelanne56 beden kitle indeksim 27lerde çıkmıştı ilk takibe aldığı zaman, hatta 24.haftaya kadar kilo almasan bile normal demişti, yani elimden geldiğince başından beri dikkatli olmaya faydalı şeyler yapmaya çalıştım ama şeker takip ettiğim süreden beri çok stresliyim
gamze_09 ardaada bende anlayamadım gerçekten, açıklamaları yaptı ama bambaşka bi psikolojiyi yaşadığım için hoş karşılayamadım, tüm olumsuzlukları söyleyip korkutmak gibi olmasın dedi de çoktan endişelendim ben 😐
Guzelanne56 gamze_09 bakma öyle her doktora dıyorum ya gayet normal ıkı kulp sonuçta ıcınde bebek var eşi var suyu var bunlar ne o zaman doktorunu degıstırebılırsın